تحلیل نامه

همه چیز قابل تحلیل است و تحلیل، وظیفه تمامی بسیجیان انقلابی و اصولگرایان اصلاح طلب

تحلیل نامه

همه چیز قابل تحلیل است و تحلیل، وظیفه تمامی بسیجیان انقلابی و اصولگرایان اصلاح طلب

تحلیل نامه

عرض سلام و خوش‌آمد

گفتمـان "ولایـت مطلقـه فقیـه" یعنی ..
اگـر مَردیـم از اصلاح سبـک زنـدگی، عـزم
در تغییر، از عمل و رسم اسلامی‌ بگوییم.
نـه شـناسـنـامـه، یـغـه، ریـش و انگشتـرِ
تمـام عقیـق‌مـان!

کاربردی حرف بزنیم ..
مُصلِحانه عمل‌گرا باشیم ..
اسلام را تکه تکه اجرا نکنیم!

#قانون‌گرایی، #عدل‌خواهی، #مطالبه‌گری
#ظلم‌ستیزی، #کارتشکیلاتی، #بصیرت‌
#اصلاح_سبک_زندگی_الزامیست.

اللهم احفظ‌ امامنـاالخامنـه‌ای
اللهم عجل لولیـک الفـرج مهدی

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

مطلب و نشانه بعد یا شاید بهتر باشد تا اینطور بیان شود ، گزاره ای دیگر از حماسه 9 دی که میتواند نمایانگر اتحاد و انسجام اسلامی و ملی ملت ایران و امت اسلامی بوده و باشد ، بعد از گذری 30 ساله از انقلابی که آرمانی ، عقلانی و منطبق با منطق به رهبری امام خمینی (ره) و اتحاد و مقبولیت همین ملت غیرتمند و با بصیرت به وقوع پیوسته بود .گزاره ای که توانست شیرینیِ پس از تلخیِ آن روزهارا هرچند اندک اما ، به دنبال داشته باشد که کمترین انعکاس خبری این انسجام ملی ، نتیجه اش  اعتراف سران استکبار به ناکارآمدیِ نفوذشان درتعیین سیاستهای داخلیِ ایران اسلامی شده بود.

هرچند که باطل در همان سال مشخص و با پاسخ سخت ملت مسنجم روبرو شده بود ، اما این روزها عده ای ، به خوبی خود را دایه مهربان تر از مادر نشان میدهند یا مثلی در حدِ " ز مادر مهربانتر دایه خاتون "و هرچه در جیب هاشان مانده درحال خرج شدن است برای به دست فراموشی سپردن آن اغتشاشات ، آن بی قانونی ها و آن فتنه ی شوم سازی ها تا در پس این فراموشی ، مجدد احیا کنند آنچه در ذهنشان مانده برای کودتا ، انقلاب مجدد و یا هر عملی که بتواند ، هم جمهوریت را در ابتدا ملغی کند و هم در انتها اسلامیت را حذف و مولد حکومتی سکولاریته و کاملاً عاری از هرگونه ارزش باشد.که اگر هم دین هست، خب باشداما،سیاستش بی مفهوم باشدبرای همه.این یعنی احیاء همان شعار«جدایی دین ازسیاست».

و امروز که بحث از انتخابات مجدد شروع شده و برسر زبان هاست ، مجدد در تلاشند تا ائتلافی بسازند و شعارشان محقق شود که وا اسفا اگر بگذاریم چنین شود ؛ وا مصیبتا اگر بگذاریم تا ائتلافشان بدرد هرآنچه ارزش ساختیم و محافظ بودیم تا بحال با هرآنچه داشتیم ، از مال و جان خودمان گرفته تا جان های عزیزانی که عزیزبودند و می بایست باشند درکنارمان اما ، برای حفظ ارزشهایی که معتقدیم و معتقد بودند به آن ، رفتند و باید هم میرفتند و باید هم برویم ؛ و مطمئن باشیم که تنها راه برای حفظ و پاسداری از خونِ شهدا و حمایت از جانبازانی که برای حفظ و صیانت از همین آرمان ها رفته اند ، تنها و تنها حمایت از مقام ولایت مطلقه فقیه و بصیرت افزایی ست . ما نه اصولگراییِ افراطی می پسندیم که الحمدلله چنین جناحی و مکتبی نیست و نه اصلاح طلبِ تندروئیم که هرچه می بیند از دریچه ی منطق لیبرال و سکولاریته است و غایت اعتدال را در شعاری میبند که نه نتیجه ی تاریخیِ مدیریتِ دینویِ صحیحی داشته و نه مطابق با آموزه های اسلام ولایی ست . منطق ما منطق ولایت است که منطبق شده با منطق امیرالمؤمین علی(ع) و این نهایت عدل و اعتدال واقعی ست .

• همچنین یادمان نرود که امام خمینی (ره) بحق فرمود :
" اسلام برای همه بهتر است از سایر مسلک ها . اسلام است که شما را از زیر بار ظلم بیرون برد. اسلام است که شماها را از حبس ها بیرون آورد. اسلام است که شماها را از زاویه‏ها بیرون کشید. اسلام است که شماها را از خارج به داخل آورد. اسلام است که شماها را آزاد کرد و قلم های شما را آزاد کرد. از این آزادی سوء استفاده نکنید، قدر اسلام را بدانید، همه با هم مجتمع شوید؛ کاندیدها را با هم تعیین کنید. اگر کاندیدهای غیراسلامی باشد، شکست مفتضحانه خواهید خورد. " (07/04/1358)

← ثبت این یادداشت در پایگاه خبری راهکارنیوز www.rahkarnews.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی