تحلیل نامه

همه چیز قابل تحلیل است و تحلیل، وظیفه تمامی بسیجیان انقلابی و اصولگرایان اصلاح طلب

تحلیل نامه

همه چیز قابل تحلیل است و تحلیل، وظیفه تمامی بسیجیان انقلابی و اصولگرایان اصلاح طلب

تحلیل نامه

عرض سلام و خوش‌آمد

گفتمـان "ولایـت مطلقـه فقیـه" یعنی ..
اگـر مَردیـم از اصلاح سبـک زنـدگی، عـزم
در تغییر، از عمل و رسم اسلامی‌ بگوییم.
نـه شـناسـنـامـه، یـغـه، ریـش و انگشتـرِ
تمـام عقیـق‌مـان!

کاربردی حرف بزنیم ..
مُصلِحانه عمل‌گرا باشیم ..
اسلام را تکه تکه اجرا نکنیم!

#قانون‌گرایی، #عدل‌خواهی، #مطالبه‌گری
#ظلم‌ستیزی، #کارتشکیلاتی، #بصیرت‌
#اصلاح_سبک_زندگی_الزامیست.

اللهم احفظ‌ امامنـاالخامنـه‌ای
اللهم عجل لولیـک الفـرج مهدی

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

بصیرت یعنی ستون پنجم نشویم!

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۵۱ ق.ظ

◘ به نام انقلابیون و حزب اللهی ها و به کام هرچه منافق و مستکبر داخلی و خارجی؛ در شرایط حاضر - پس از توافقی دو سر باختِ تحمیل شده بر جمهوری اسلامی که تمام تلاش دشمن خلاصه میشود در دوقطبی سازی، آن هم با درنظر گرفتن اهمیت مبحث انتخابات، پس از بررسی و تحلیل های بسیار به این نتیجه می رسند که باید در شرایطی این چنین، بصورت کاملاً برنامه ریزی شده، ابتدا هم شیخ زکزاکی را از دور خارج کنند و هم در مرحله بعد شیخ نمر را به شهادت برسانند. تا هم به اهداف خود درمورد سیاست خارجی و بازوهای اقتدار ایران اسلامی در منطقه رسیده باشند و هم در درون، ایرانی پُر تنش و پر التهاب را به ثمر برسانند. با توجه و درنظر قرار دادن چنین سناریو کودکانه ای، به چه علت باید امتیاز به دشمن قسم خورده داد؟ .. مگر نه اینکه بصیرت به معنای تعقل در رفتار منجر به نتیجه خواهد بود؟ مگر نه اینکه باید از تاریخ عبرت آموخت؟مگر نه اینکه رهبر معظم انقلاب دائم التوصیه هستند بر مقوله‌ی ‫#‏نفوذ‬ و‫#‏دوقطبی‬ سازی؟پس چه شد؟

◘ شور اگر با شعور همراه نبود، عاملی خواهد شد در جهت سقوط . چنین رفتارهای خودسرانه، قطعاً عامل تضعیف خواهند بود و حتی کمتر از ذره ای نباید این اقدامات را در جهت تنبیه آل سعود (یهود) و یا تضعیف جبهه استکبار جهانی دانست و چه بسا اقدامی ست در جهت تضعیف اقتدار جمهوری انقلاب اسلامی!

◘ بنظرم به همان اندازه که باید اقدام وحشیانه حاکمیت عربستان و آل سعود (بخوانید آل یهود) را محکوم نمود، باید از چنین رفتارهای خودسرانه، پر شور و فاقد هرگونه بصیرت اعلام برائت شود؛ چراکه اگر بنا بر محکومیت باشد مسیر هموار است؛ لکن ادله ای برای ارتکاب چنین اشتباه فاحشی موجود نبوده و چه بسا کاملاً غیر منطقی و اشتباست.


🔗 لینک کامل بیانات :
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=20686

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.


دریافت
مدت زمان: 9 ثانیه

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

◘ انتهای یادداشت/

نظرات (۱)

آقا کدوم بصیرت؟؟؟ گیرم این آقایان بی بصیرت هستند، نیروی پلیس کجاست؟ نیروهای ویژه که همواره در سرکوب نقش شان را بخوبی بازی می کنند کجا هستند؟ در حال خنیدیدن و همراهی با این دوستان بی بصیرت. این مملکت قانون ندارد و عده ای به راحتی هر وقت بخواهند هر کاری بخواهند می کنند و باکی هم ندارند. چطور تا چهار تا جوان می رقصند فردا در بازداشت پلیس هستند آن وقت سر این قضایا این دوستان که با نیش باز عکس هایشان این ور آن ور مشخص است هیچ پی گردی نمی شوند. من خوشحال هستم که شما هم به این موضوع اشاره کردید البته از دید خودتان. ولی لطفا کمی ریشه ها را هم ببینید.
پاسخ:
عرض سلام خدمت شما دوست گرامی ..

اگر در جریان کامل واقعه بوده باشید، دستور بر پراکنده سازی جمعیت معترض صادر شده و اجرایی هم شده. تصمیم جمعیت امت حزب الله تجمع امروز بوده اون هم تنها در حد همون تجمع و نه تخریب و یا تسخیر! امروز هم که دستور صریح مقام ریاست جمهوری مبنی بر برخورد قاطع با معترضین صادر شده. این هم فتنه ای دوباره ست و شکی نباید داشت که در راستای همون ایجاد تنش هست و لاغیر.

همچنین تشکر از درج نظرتون/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی