تحلیل نامه

همه چیز قابل تحلیل است و تحلیل، وظیفه تمامی بسیجیان انقلابی و اصولگرایان اصلاح طلب

تحلیل نامه

همه چیز قابل تحلیل است و تحلیل، وظیفه تمامی بسیجیان انقلابی و اصولگرایان اصلاح طلب

تحلیل نامه

عرض سلام و خوش‌آمد

گفتمـان "ولایـت مطلقـه فقیـه" یعنی ..
اگـر مَردیـم از اصلاح سبـک زنـدگی، عـزم
در تغییر، از عمل و رسم اسلامی‌ بگوییم.
نـه شـناسـنـامـه، یـغـه، ریـش و انگشتـرِ
تمـام عقیـق‌مـان!

کاربردی حرف بزنیم ..
مُصلِحانه عمل‌گرا باشیم ..
اسلام را تکه تکه اجرا نکنیم!

#قانون‌گرایی، #عدل‌خواهی، #مطالبه‌گری
#ظلم‌ستیزی، #کارتشکیلاتی، #بصیرت‌
#اصلاح_سبک_زندگی_الزامیست.

اللهم احفظ‌ امامنـاالخامنـه‌ای
اللهم عجل لولیـک الفـرج مهدی

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

جـدیــدتـریـن تـیـتـر سایـت KHAMENEI.IR ..!!

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

طی چند روز گذشته هم، چندین مرتبه از عبارات افراطی و انقلابی توسط دولت محترم یازدهم [ریاست محترم جمهور] و رهبر معظم انقلاب اسلامی استفاده شده است که در خصوص تبیین جایگذاری عبارات در فضای مدنظر، شاهد به تفاوت خواهیم بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکی از عوامل اقتدارآفرینی را حفظ روحیه‌ی انقلابیگری میدانند و در بیاناتشان با ادبیاتی تکریمی از جوانان حزب اللهی و انقلابی یاد نموده و متذکر به حمایت از این پتانسیل عظیم میشوند؛ حال آنکه در طرفی دیگر،دولت محترم یازدهم در صدد تخریب، تضییع و کم ارزش جلوه دادن چنین نیروی عظیم و پر انگیزه ای بر آمده است.

#نقد_نوشت :
دست اندر کاران دولت محترم یازدهم مراقب حرکات و فعالیت های در حاشیه هم باشند و بدانند که سعی، تلاش، هدف و تنها کلیدواژه ی #فتنه‌ی آینده، بر محور دوقطبی سازی در مدیریت کلان خواهد بود. لذا لطفاً هشدارها جدی گرفته شوند.

#پیشنهاد :
دولت محترم یازدهم جمهوریتی بر مبنای اسلامیت را در محور قرار بدهند و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، در عمل پشتیبان و حامی چنین منطقی باشند و مطمئن باشند که هرگز دلواپس، انقلابی و حزب اللهی بودن به منزله ی تقابل با منطق ایشان نیست.

← حضرت امام خامنه ای مدظله العالی :
یکی از مهم‌ترین راه‌های تقویت درونی، حفظ روحیّه‌ی انقلابیگری است در مردم؛ بخصوص در جوانها.جلوی این باید ایستاد. جوان، روحیّه‌ی انقلابیگری را باید حفظ کند. و مسئولین کشور جوانهای انقلابی را گرامی بدارند؛اقتصاد قوی و مقاوم، علم پیشرفته و روزافزون، و حفظ روحیّه‌ی انقلابیگری در همه بخصوص در جوانها؛ اینها است که میتواند کشور را حفظ کند؛ آن‌وقت دشمن مأیوس خواهد شد.

[۱۳۹۴/۰۶/۱۸]
بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم
▐▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
▬ به قلم : محمدکمیل قبادی

نظرات (۱)

  • ذره ی ناچیز...
  • اللهم احفظ امامنا...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی