تحلیل نامه

همه چیز قابل تحلیل است و تحلیل، وظیفه تمامی بسیجیان انقلابی و اصولگرایان اصلاح طلب

تحلیل نامه

همه چیز قابل تحلیل است و تحلیل، وظیفه تمامی بسیجیان انقلابی و اصولگرایان اصلاح طلب

تحلیل نامه

عرض سلام و خوش‌آمد

گفتمـان "ولایـت مطلقـه فقیـه" یعنی ..
اگـر مَردیـم از اصلاح سبـک زنـدگی، عـزم
در تغییر، از عمل و رسم اسلامی‌ بگوییم.
نـه شـناسـنـامـه، یـغـه، ریـش و انگشتـرِ
تمـام عقیـق‌مـان!

کاربردی حرف بزنیم ..
مُصلِحانه عمل‌گرا باشیم ..
اسلام را تکه تکه اجرا نکنیم!

#قانون‌گرایی، #عدل‌خواهی، #مطالبه‌گری
#ظلم‌ستیزی، #کارتشکیلاتی، #بصیرت‌
#اصلاح_سبک_زندگی_الزامیست.

اللهم احفظ‌ امامنـاالخامنـه‌ای
اللهم عجل لولیـک الفـرج مهدی

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

بیانیه بسیج دانشجویی به مناسبت روز دانشجو

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۷ ب.ظ

• همراهی و همنوایی با نهضت اسلامی ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، مشارکت در قیام مردمی علیه رژیم ستمشاهی، پذیرفتن نقش های کلیدی و اثرگذار در انقلاب اسلامی، پاک سازی دانشـگاه ها از عناصر و جریانات ضد انقلاب تحت عنوان انقلاب فرهـنگی، حضور گسترده در جبهه ها و دفاع مقدس و تقدیم هزاران شهید والامقام، دفاع از کیان انقلاب اسلامی و مقام ولایت مطلقه فقیه در مواجهه با فتنه ها وتوطئه هایی نظیر جریانات سال 1360 منافقین یا حوادث کوی دانشگاه سال 78 یا فتنه سال 88 و .. همه وهمه برگ هایی زرین از تاریخ جنبش دانشجویی مسلمان در کشور عزیزمان ایران است.

• امروز اما، شاهد صحنه‌ی دیگری از اتفاقات نه چندان خوشایندی هستیم که موجب رنجش خاطر تمامی اقشار دلواپس، انقلابی و دغدغه مند در جمهوری اسلامی است. گویی دوباره جبهه‌ی نفاق، از انفعال بعضی از خواص بی خواص و دست اندرکاران مجالی برای تجدید قوا پیدا نموده اند؛ لیکن این مرتبه نه آنطور علنی بلکه اینبار با استفاده‌از حربه ی نفوذ و دوقطبی سازی برای  استحاله و براندازی نظام آن هم با تلاش در جهت تخریب وجهه‌ی مقام ولایت در نگاه امت اسلامی.

• 16 آذر یا بعبارتی روز دانشجو شاید تنها بهانه ای باشد برای یک صدایی در فریاد بر علیه استکبار خارجی و ایضاً دست نشاندگان منافقِ در فضای داخلی ایران اسلامی. دست نشاندگانی که همیشه در تلاش بوده و هستند برای تحقق تحریف و در مراتب بعد حذف مکتب و اندیشه‌ی امام(ره) که این یعنی حذف ایدئولوژی اصیل مکتب تشیع راستین.

• این نصیحتی است برادرانه به بعضی خود اکثریت پندارانِ مغلوب، تا بدانند دانشجویان انقلابیِ همیشه بیدار این امت اسلامی در همه حال با حداکثر انگیزه و توانِ جهادی پیرو، حامی و پشتیبان همیشگیِ مکتبی خواهند بود که تحت هر شرایط، هیچگونه مجال برای لیبرال مسلک های انقلابیِ نوکر امریکا فراهم نخواهند نمود و با تمام قوا ستیزی حسین(ع) گونه با استکبار را نه با الگوی مذاکره در عاشورا، بلکه با منطق تامِ شهادت حسینی(ع) یعنی مقتدارانه به انجام خواهند رساند.

• نوکران امریکا در درون این انقلاب خوب بدانند، انتخابات آتی نه عرصه ای برای نفوذ فتنه گران خواهد بود و نه فرصتی برای اختلاف افکنی و دوقطبی سازی. آقایان خوب بدانند، تحریف مکتب ولایت نه با خاطرات بی شاهد محقق خواهد شد و نه با نگارش کتاب های کذایی و  نه حتی با سخنرانی و دفاع از برجامی که توسط مقام ولایت مطلقه‌ی فقیه بصورت مشروط مورد تأیید واقع شد.

• آنچه از کلام نورانی حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر می آید، این است که جنبش دانشجویی مسلمان، سرمایه ای برای اصل انقلاب و مردم است که بایستی به عنوان‌یک‌دیده بان امین از مرزهای اعتقادی نظام اسلامی پاسداری نماید. این تشکل، با روحیه نقادی و اصلاح گرایانه، می تـواند سلامت و پویایی نـظـام سیاسی و اجتمـاعی کشور را مبتنی ‌بر شاخص ها و معیارهای گفتمان ناب انقلاب اسلامی که در بیانات مقام ولایت متجلی است، حفظ نماید.

ما دانشجویان بسیجی ضمن گرامی داشت 16 آذر و اعلام برائت همیشگی از لیبرال مسلک‌های درون و استکبار خارجی؛ روز دانشجو، عزت و افتخار تاریخی یک ملت را در گرو بیداری، دشمن شناسی، حضور به موقع  در صحنه ایثار و فداکاری آن می دانیم.بی شک ملت فهیم ایران اسلامی و البته قشر دانشجو، با راهبری هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، همچنان در تاریخ بشریت جاودانه خواهند بود.

والعاقبه للمتقین
16 آذر ماه سال 1394
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بابل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی